آهنگ جدید پازل بند به نام «حق داره»
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن آهنگ پازل بند حق داره

یه جای تک داری توی دلم

نشده جاتو به کسی بدم مثل یه رازی تو قلبم

نمیشه راز چشاتو به کسی بگم

هیشکی قشنگتر نبود ازت کشیدی پای دلمو وسط

نمیخواستم جز تو کسیو من میخواستم تورو فقط

این دیوونه حق داره بعضی وقتا بی دلیل بد بشه اخلاقش

ساکته بی اعصابه چون یه چیزایی نمیره دیگه از یادش

این دیوونه حق داره شاکی باشه از هرکی دنبال دستاته

دوست داره نگه داره عشقتو با اینکه یه عادت دردناکه

دوست دارم مثل قدیم بشینی کنارمو تهرانو دور بزنم

دستتو بگیرمو دوباره بریم بیرون من واست گل بخرم

دوست دارم نصف شبا بزنم بیرونو تو بیای پشت سرم

بگی من پایتم منم با خودت ببر من بهت زل بزنم

این دیوونه حق داره بعضی وقتا بی دلیل بد بشه اخلاقش

ساکته بی اعصابه چون یه چیزایی نمیره دیگه از یادش

این دیوونه حق داره شاکی باشه از هرکی دنبال دستاته

دوست داره نگه داره عشقتو با اینکه یه عادت دردناکه

 

آهنگ جدید پازل بند به نام «حق داره»





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : مجله زندگی
ت : سه شنبه 1 اسفند 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی